08 лютого 2024 р.
06 лютого 2024 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 42
- Повторити § 32 - 41
- Відео на допомогу "Властивості та значення повітря"
- Виконати тест "Водна і повітряна оболонка Землі"
01 лютого 2024 р.
Вплив погоди на життя, здоров'я та господарську діяльність людини. Небезпечні погодні явища- 13.55 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 41.
- 13.55 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 41.
30 січня 2024 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 39, 40.
- Виконати завдання "Робота у групі" (с. 131 та с. 134)
- Виписати у зошит визначення термінів: тропосфера, стратосфера, клімат, циклон, антициклон, погода.
25 січня 2024 р.
- 13.55 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 38.
- Відео на допомогу "Повітря. Властивості повітря"
- Виконати тестові завдання "Повітря"
19 грудня 2023 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 32,33.
- Відео на допомогу "Вода в природі"
14 грудня 2023 р.
28 листопада 2023 р.
- 09.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 26.
- Відео на допомогу "Про що розповідають карти", "Електронні карти"
- Щоб краще знати карту України пограйте у гру "Відшукай область"
- Використовуючи карту "Фізична карта України", запишіть у зошит відповіді на запитання:
- Які форми рельєфу (гори, височини, рівнини) переважають на території України?
- Які форми рельєфу (гори, височини, рівнини) переважають на території нашої області? За шкалою висот визнач їх висоти.
- Які великі річки протікають через нашу область?
23 листопада 2023 р.
- Опрацювати § 25.
- На допомогу відео "Зображення Землі на глобусі та карті" , "Як Земля виглядає з космосу", "Способи зображення Землі"
21 листопада 2023 р.
- Опрацювати § 24.
- Виконати тестові завдання
07 листопада 2023 р.
- Повторити § 11-19
- Виконати контрольний тест "Пізнаємо будову речовини"
02 листопада 2023 р.
- 10 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 18,19.
17 жовтня 2023 р.
Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування- 09.00 Хвилина мовчання
- 09.01 Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Відео на допомогу "Різноманітність речовин"
- Домашнє завдання. Опрацювати § 13
- 09.00 Хвилина мовчання
- 09.01 Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Відео на допомогу "Різноманітність речовин"
- Домашнє завдання. Опрацювати § 13
12 жовтня 2023 р.
Частинки речовини - атоми та молекули- 10 год. Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 12.
- 10 год. Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 12.
26 вересня 2023 р.
- 09.00 Хвилина мовчання
- 09.01 Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 7
07 вересня 2023 р.
- 10 год. Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 2.
05 вересня 2023 р.
Як наука змінює світ
- Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 1.
- Переглянути відео "10 винаходів українців, які змінили світ"
- Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Домашнє завдання. Опрацювати § 1.
- Переглянути відео "10 винаходів українців, які змінили світ"
23 травня 2023 р.
- Хвилина мовчання
- Опрацюйте відео "Чому важливе біорізноманіття", § 64
- Хвилина мовчання
- Опрацюйте відео "Чому важливе біорізноманіття", § 64
11 травня 2023 р.
- 13.55 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 63, відео
09 травня 2023 р.
- Хвилина мовчання
- 09.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 61, 62, відео "Тарілка здорового харчування"
27 квітня 2023 р.
- Опрацювати відео "Як працюють органи чуття"
- Опрацювати § 59.
- Якщо виникнуть запитання, пишіть у Viber.
25 квітня 2023 р.
- Хвилина мовчання
- 09.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 58, відео "Як працює мозок"
- Для бажаючих "Гімнастика для мозку". Урок 3 Спробуйте!
13 квітня 2023 р.
- 12.05 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 54, 55; відео за посиланням
- Виконайте завдання "Як фізичне навантаження впливає на роботу серця" (с. 211-212)
06 квітня 2023 р.
04 квітня 2023 р.
- Опрацювати відео "Чим ми завдячуємо тваринам"
- Опрацювати § 51.
- Створіть схему "Патенти природи" в робочому зошиті.
- Повторіть § 39 - 50.
23 березня 2023 р.
- Опрацювати відео "Як доглядати за домашніми тваринами"
- Опрацювати § 50.
- Створіть пам'ятку догляду за обраною вами твариною і запишіть в робочий зошит.
21 березня 2023 р.
- Хвилина мовчання
- 09.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Опрацювати § 49.
- Обери хребетну тварину, яка мешкає у твоїй місцевості. Опиши її за зразком.
- Яка її назва?
- До якої групи тварин належить?
- Де вона живе?
- Чим живиться?
- Як її можна впізнати?
- Яка роль тварини у природі і житті людини?
- Цікавий факт про тварину.
09 березня 2023 р.
- Опрацювати відео "Пристосування до життя та різноманітність рослин"
- Опрацювати § 46
- Виконати завдання на с. 177-178.
- Виконати завдання 3 на с. 179 (письмово)
07 березня 2023 р.
- Хвилина мовчання
- 09.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Практична робота. Визначення представників різних груп рослин.
Група рослин |
Номер рослини |
Де поширені |
Корені (є, немає) |
Листки (є, великі, малі) |
Розмножуються (спорами, насінням) |
Квітки та плоди (є, немає) |
Водорості |
|
|
|
|
|
|
Мохи |
|
|
|
|
|
|
Хвощі |
|
|
|
|
|
|
Плауни |
|
|
|
|
|
|
Папороті |
|
|
|
|
|
|
Голонасінні |
|
|
|
|
|
|
Покритонасінні |
|
|
|
|
|
|
23 лютого 2023 р.
- 14.00 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Опрацювати § 47
- Виконати тест "Гриби"
21 лютого 2023 р.
- Хвилина мовчання
- 9.01 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Виконати тест "Бактерії"
- Опрацювати § 41-42, матеріал на дошці "Віруси"
14 лютого 2023 р.
- Опрацювати § 40
09 лютого 2023 р.
- 14 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Опрацювати § 39
07 лютого 2023 р.
- Хвилина мовчання
- Повторіть § 30 - 37
- Виконайте завдання 1 - 5 (с. 141) в робочому зошиті.
- Виконайте тест "Водна та повітряна оболонка Землі"
02 лютого 2023 р.
- Опрацювати § 37.
- Відео на допомогу "У чому унікальність планети Земля"
31 січня 2023 р.
- Опрацювати § 36.
- Відео на допомогу "Чи міститься повітря у ґрунті. Небезпечні природні явища"
26 січня 2023 р.
- 14 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги та при наявності світла)
- Опрацювати § 35.
- Перегляньте відео "Погода" або "Якою буває погода"
- Виконати спостереження за погодою протягом тижня. Результати спостережень записати у таблицю:
Дата |
Температура |
Стан неба |
Напрям вітру |
Опади |
26.01 |
|
|
|
|
27.01 |
|
|
|
|
28.01 |
|
|
|
|
29.01 |
|
|
|
|
30.01 |
|
|
|
|
31.01 |
|
|
|
|
01.02 |
|
|
|
|
24 січня 2023 р.
- Опрацювати § 34.
- Перегляньте відео "Властивості та значення повітря"
- Дайте письмову відповідь на запитання "Як зберегти повітря чистим у моєму населеному пункті?"
29 грудня 2022 р.
- Опрацювати § 32.
- Перегляньте відео "Річки України" .
27 грудня 2022 р.
- Опрацювати § 31.
- Перегляньте відео. Які висновки ви зробили для себе? Запишіть їх у коментарях до цієї сторінки.
20 грудня 2022 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 30.
- Відео на допомогу "Вода в природі"
15 грудня 2022 р.
13 грудня 2022 р.
08 грудня 2022 р.
- 14 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 29.
- Відео на допомогу "Рельєф України", "Низовини", "Височини", "Гори", "Вплив на рельєф"
- Повторити § 19 - 29
06 грудня 2022 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 28.
- Відео на допомогу "Основні форми рельєфу", "Гори", "Рівнини"
- Скласти карту пам'яті "Форми рельєфу
01 грудня 2022 р.
29 листопада 2022 р.
- Повторити § 25.
- Виконати письмово завдання 3, 4 на с. 94
24 листопада 2022 р.
- 14 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 25
- Відео на допомогу "Масштаб", "Визначення відстаней за допомогою лінійного масштабу"
- Виконати тест "Масштаб"
22 листопада 2022 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 24
- Відео на допомогу "Про що розповідають карти" , "Електронні карти"
- Щоб краще знати карту України пограйте у гру "Відшукай область"
- Використовуючи карту "Фізична карта України", запишіть у зошит відповіді на запитання:
- Які форми рельєфу (гори, височини, рівнини) переважають на території України?
- Які форми рельєфу (гори, височини, рівнини) переважають на території нашої області? За шкалою висот визнач їх висоти.
- Які великі річки протікають через нашу область?
17 листопада 2022 р.
- Опрацювати § 23
- Цікаве відео "Способи зображення Землі"
15 листопада 2022 р.
- Опрацювати § 22
- Визначити, на скільки екваторіальний радіус більший за полярний.
- Використовуючи діаграму Венна, порівняй паралелі і меридіани. Зроби відповідний малюнок у зошиті.
10 листопада 2022 р.
- 12.10 год. Виконати тест "З чого складається Земля"
- 12.20 год. Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 21
- Відео на допомогу "Мінерали та гірські породи", "Корисні копалини і їх види", "Метали та неметали"
08 листопада 2022 р.
- 09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 20
- Відео на допомогу "Внутрішня будова Землі", "Земна кора", "Мантія", "Ядро", "Геосфера Землі"
03 листопада 2022 р.
- Опрацювати § 19
- Виконати письмово завдання 6 (с.70)
01 листопада 2022 р.
27 жовтня 2022 р.
Скільки є речовин
14.00 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)Опрацювати § 15. Виконати завдання 4 (с. 66)
25 жовтня 2022 р.
20 жовтня 2022 р.
Що таке розчинні та нерозчинні речовини
- Опрацювати § 15
18 жовтня 2022 р.
Мета: дослідити явища дифузії та випаровування, визначити чинники, які впливають на їх швидкість
Обладнання і матеріали: акварельні фарби (можна взяти розчин йоду або зеленки), пензлик, альбомні
аркуші паперу, мандаринки, піпетка, склянки, холодна і гаряча вода, медичний
спирт або парфуми.
Хід роботи:
Завдання 1. Намалюй на альбомному листі будь – яку
геометричну фігуру. Чистим пензликом з
водою намочи її. Після цього крапни на фігуру фарбу. Опиши що відбувається?
Відповідь: На папері я намалював (-ла) таку фігуру як
_______________,змочив (-ла) її водою і крапнув (-ла) фарбу. Я спостерігав
(-ла) як _____________________________________________. Це явище називається
________________________
Завдання 2. Зніми шкірку з мандарини (або пшикни в
кімнаті в повітря парфуми) . Що ти відчуваєш? Поясни поширення запаху (чому так
відбувається?).
Відповідь: Поширення запаху мандарини (парфумів) в повітрі – це
__________________. Запах поширився _______________ (швидко чи повільно?). Так
відбулося тому, що
_____________________________________________________________________________.
Завдання 3. Приготуй 2 склянки: з холодною та гарячою
водою. Капни фарбою у кожну склянку. Опиши що спостерігаєш і поясни чому так
відбувається.
Відповідь: Я спостерігаю що вода у склянці стає ____________. Це
відбувається явище ____________. Швидше зафарбувалася ______________ вода і
стала однорідною. Так відбулося тому, що молекули води при _______________
температурі рухаються ___________________. Отже на швидкість _______________
впливає температура.
Завдання 4. У склянку налий теплої води. Накрий склянку
папером. Опиши що відбувається.
Відповідь: Я спостерігаю, що папір стає ______________, на ньому
осідають ____________ _________. Це явище називається _________________.
Завдання 6. За допомогою піпетки нанеси на папірець дві
краплини води і спирту. Спостерігай, яка крапля швидше випарується.
Відповідь: Швидше випарувалася крапля _________________. Отже
швидкість випаровування залежить від природи речовини.
Завдання 7. Піпеткою нанеси на папір дві краплі води.
Одну з них розітри тупим кінцем олівця, збільшивши площу вільної поверхні для
випаровування, іншу не чіпай. Поспостерігай яка крапля швидше випарується.
Відповідь: Швидше випарувалася _______________________. Отже швидкість
випаровування залежить від площі поверхні рідини.
Висновок. (Дай відповіді
на питання.)
Питання 1. Що
таке дифузія?
Питання 2. В рідинах
чи газах відбувається швидше дифузія?
Питання 3. Як залежить
швидкість дифузії від температури?
Питання 4. Від чого
залежить швидкість випаровування речовини?
13 жовтня 2022 р.
14 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)
11 жовтня 2022 р.
09.01 год Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (за відсутності повітряної тривоги)- Опрацювати § 12
- На допомогу відео "Які властивості у газів"
- Опрацювати § 12
- На допомогу відео "Які властивості у газів"
29 вересня 2022 р.
- Опрацювати § 9
- Написати в зошит відповідь на запитання 2 на с. 38
27 вересня 2022 р.
- Опрацювати § 8. Із чого все складається.
- Виготовити моделі молекул.
15 вересня 2022 р.
Чого навчились
- Подивіться чи ви склали та заповнили в робочому зошиті за 13 вересня табличку
№
Фізична величина
Позначення
Одиниці вимірювання
Прилади для вимірювання
1
Довжина, відстань
L
м (метр)
Лінійка, метр, рулетка, вимірювальна стрічка
2
3
…
2. Перевірте гіпотези - завдання 3 на с.22. Результат опишіть в робочому зошиті.3. Виконайте завдання 4 на с. 22 . Результати запишіть у робочий зошит.4. Виконайте тести 1-5 на с.24. Відповіді запишіть у робочий зошит.5. Надішліть фотографію виконаної роботи на e-mail: tsma7@ukr.net
- Подивіться чи ви склали та заповнили в робочому зошиті за 13 вересня табличку
№ | Фізична величина | Позначення | Одиниці вимірювання | Прилади для вимірювання |
1 | Довжина, відстань | L | м (метр) | Лінійка, метр, рулетка, вимірювальна стрічка |
2 | ||||
3 | ||||
… |
13 вересня 2022 р.
Що таке фізичні величини і як їх вимірювати
- 9.00 - 9.01 Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
- 9.01 Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 4
- Складіть пазл "Обладнання для вивчення природи"
- Виміряйте скільки сантиметрів має ваша п'ядь.
- 9.00 - 9.01 Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
- 9.01 Онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 4
- Складіть пазл "Обладнання для вивчення природи"
- Виміряйте скільки сантиметрів має ваша п'ядь.
08 вересня 2022 р.
Науковий метод пізнання
- Опрацюйте відео "Науковий метод пізнання"
- Прочитайте § 3 у підручнику
06 вересня 2022 р.
Як зробити відкриття
- 9.00 - 9.01 Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
Переглянути відео "Патенти природи. Винаходи та відкриття"
- Прочитати § 2
- Напишіть у зошиті незвичні способи використання ложки.
01 вересня 2022 р.
Як наука змінює світ
- Відеоурок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 1.
День космонавтики
ВідповістиВидалити