08 лютого 2024 р.
- Контрольна робота "Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики"
- Варто переглянути "Найбільш радіоактивні місця"
- Контрольна робота "Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики"
- Варто переглянути "Найбільш радіоактивні місця"
05 лютого 2024 р.
- 09.55 год онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Повторити § 22-27
- Виконати завдання № 1 (Барицька, Варзарук, Ковальчук)
- Виконати завдання № 2 (Симаник)
01 лютого 2024р.
- 12.05 онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати "Підсумки розділу" (с. 178 - 179)
- Відео на допомогу
29 січня 2024 р.
- Опрацювати § 27. Згадайте, що ви вчили про атомну енергетику з географії.
- Відео для роздумів "Екологічні проблеми атомної енергетики"
- Виконайте тест "Атомна енергетика"
21 грудня 2023 р.
18 грудня 2023р.
- 09.55 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Повторити § 17 - 21
- Виконати завдання https://justclass.com.ua/hw/4d0d460c
30 листопада 2023 р.
- 11.00 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 17 - 18
- Відео на допомогу "Виникнення та поширення механічних хвиль", "Звукові хвилі. Інфра- та ультразвуки".
- Розв'язати впр.17 (8)
- Виконати експериментальні завдання с.123
27 листопада 2023 р.
23 листопада 2023 р.
- Опрацюйте відео "Розв'язування задач" . Запишіть розв'язки розглянутих письмових задач у зошит.
- Опрацюйте відео "Світлові явища. Підготовка до контрольної роботи"
16 листопада 2023р.
09 листопада 2023 р.
- 11.00 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 14,15
06 листопада 2023 р.
- Опрацювати відео "Розкладання білого світла. Утворення кольорів"
- Опрацювати § 13
- Виконати впр.13(5).
02 листопада 2023 р.
19 жовтня 2023 р.
16 жовтня 2023 р.
8 вересня 2023 р.
- Опрацюйте § 8. Відео на допомогу "Явище електромагнітної індукції"
- Виконайте лабораторну роботу № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції. (с.45). Записи робити на подвійному листку. Для виконання роботи використайте електронну симуляцію. Починаючи виконувати роботу, ввімкніть на електронній симуляції вольтметр.
25 вересня 2023 р.
Електровимірювальні прилади- Опрацювати § 7.
- Відео на допомогу "Електровимірювальні прилади", "Електродвигун постійного струму", "Електродинамічний гучномовець"
- Виконати тестові завдання
- Опрацювати § 7.
- Відео на допомогу "Електровимірювальні прилади", "Електродвигун постійного струму", "Електродинамічний гучномовець"
- Виконати тестові завдання
14 вересня 2023 р.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Повторити § 1 - 6
- Перегляньте відео "Магнітна левітація", "Потяг на магнітній подушці"
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Повторити § 1 - 6
- Перегляньте відео "Магнітна левітація", "Потяг на магнітній подушці"
04 вересня 2023 р.
Магнітні явища. Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле. Індукція магнітного поля. Магнітне поле Землі.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 1 (п.1,3), 2.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати § 1 (п.1,3), 2.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання рівня володіння учнями теоретичними знаннями
Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень
I. Початковий
1
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ природи, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують відповіді «так» чи «ні»
2
Учень (учениця) описує природні явища на основі свого попереднього досвіду, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді
3
Учень (учениця) з допомогою вчителя зв'язно описує явище або його частини без пояснень відповідних причин, називає фізичні чи астрономічні явища, розрізняє буквені позначення окремих фізичних чи астрономічних величин
II. Середній
4
Учень (учениця) з допомогою вчителя описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо
5
Учень (учениця) описує явища, відтворює значну частину навчального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних чи астрономічних величин і формули з теми, що вивчається
6
Учень (учениця) може зі сторонньою допомогою
пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів), виявляє елементарні знання основних положень (законів, понять, формул)
III. Достатній
7
Учень (учениця) може пояснювати явища, виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень (законів, понять, формул, теорій)
8
Учень (учениця) уміє пояснювати явища, аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі сторонньою допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки
9
Учень (учениця) вільно та оперативно володіє вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на підтвердження власних думок
IV. Високий
10
Учень (учениця) вільно володіє вивченим матеріалом, уміло використовує наукову термінологію, вміє опрацьовувати наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно використовувати їх відповідно до поставленої мети
11
Учень (учениця) на високому рівні опанував програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної програми, оцінює різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання
12
Учень (учениця) має системні знання, виявляє здібності до прийняття рішень, уміє аналізувати природні явища і робить відповідні висновки й узагальнення, уміє знаходити й аналізувати додаткову інформацію
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при розв'язуванні задач
Визначальним показником для оцінювання вміння розв'язувати задачі є їх складність, яка залежить від:
1) кількості правильних, послідовних, логічних кроків та операцій, здійснюваних учнем; такими кроками можна вважати вміння (здатність):
- усвідомити умову задачі;
- записати її у скороченому вигляді;
- зробити схему або малюнок (за потреби);
- виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках;
- виразити всі необхідні для розв'язку величини в одиницях СІ;
- скласти (у простих випадках - обрати) формулу для знаходження шуканої величини;
- виконати математичні дії й операції;
- здійснити обчислення числових значень невідомих величин;
- аналізувати і будувати графіки;
- користуватися методом розмінностей для перевірки правильності розв'язку задачі;
- оцінити одержаний результат та його реальність.
2) раціональності обраного способу розв'язування;
3) типу завдання (з одної або з різних тем (комбінованого), типового (за алгоритмом) або нестандартного).
Початковий рівень (1‑3 бали)
Учень (учениця) уміє розрізняти фізичні чи астрономічні величини, одиниці вимірювання з певної теми, розв'язувати задачі з допомогою вчителя лише на відтворення основних формул; здійснює найпростіші математичні дії
Середній рівень (4‑6 балів)
Учень (учениця) розв'язує типові прості задачі (за зразком), виявляє здатність обґрунтувати деякі логічні кроки з допомогою вчителя
Достатній рівень (7‑ 9 балів)
Учень (учениця) самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми, обґрунтовуючи обраний спосіб розв'язку
Високий рівень (10‑ 12 балів)
Учень (учениця) самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним або оригінальним способом, розв'язує нестандартні задачі
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при виконанні лабораторних і практичних робіт
При оцінюванні рівня володіння учнями практичними вміннями та навичками враховуються знання алгоритмів спостереження, етапів проведення дослідження (планування дослідів чи спостережень, збирання установки за схемою; проведення дослідження, знімання показників з приладів), оформлення результатів дослідження - складання таблиць, побудова графіків тощо; обчислювання похибок вимірювання (за потребою), обґрунтування висновків проведеного експерименту чи спостереження.Обов'язковим при оцінюванні є врахування дотримання учнями правил техніки безпеки під час виконання лабораторних робіт.
Початковий рівень (1‑3 бали)
Учень (учениця) називає прилади та їх призначення, демонструє вміння користуватися окремими з них, може скласти схему досліду лише з допомогою вчителя, виконує частину роботи без належного оформлення
Середній рівень (4‑ 6 балів)
Учень (учениця) виконує роботу за зразком (інструкцією) або з допомогою вчителя, результат роботи учня дає можливість зробити правильні висновки або їх частину, під час виконання та оформлення роботи допущені помилки
Достатній рівень (7‑ 9 балів)
Учень (учениця) самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань. У звіті правильно й акуратно виконує записи, таблиці, схеми, графіки, розрахунки, самостійно робить висновок
Високий рівень (10‑12 балів)
Учень (учениця) виконує всі вимоги, передбачені для достатнього рівня, визначає характеристики приладів і установок, здійснює грамотну обробку результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання), аналізує та обґрунтовує отримані висновки дослідження, тлумачить похибки проведеного експерименту чи спостереження. Більш високим рівнем вважається виконання роботи за самостійно складеним оригінальним планом або установкою, їх обґрунтування
Критерії оцінювання рівня володіння учнями теоретичними знаннями
Рівні навчальних досягнень | Бали | Критерії оцінювання навчальних досягнень |
I. Початковий | 1 | Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом на рівні розпізнавання явищ природи, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують відповіді «так» чи «ні» |
2 | Учень (учениця) описує природні явища на основі свого попереднього досвіду, з допомогою вчителя відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді | |
3 | Учень (учениця) з допомогою вчителя зв'язно описує явище або його частини без пояснень відповідних причин, називає фізичні чи астрономічні явища, розрізняє буквені позначення окремих фізичних чи астрономічних величин | |
II. Середній | 4 | Учень (учениця) з допомогою вчителя описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях учителя тощо |
5 | Учень (учениця) описує явища, відтворює значну частину навчального матеріалу, знає одиниці вимірювання окремих фізичних чи астрономічних величин і формули з теми, що вивчається | |
6 | Учень (учениця) може зі сторонньою допомогою | |
III. Достатній | 7 | Учень (учениця) може пояснювати явища, виправляти допущені неточності, виявляє знання і розуміння основних положень (законів, понять, формул, теорій) |
8 | Учень (учениця) уміє пояснювати явища, аналізувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зі сторонньою допомогою (вчителя, однокласників тощо) робити висновки | |
9 | Учень (учениця) вільно та оперативно володіє вивченим матеріалом у стандартних ситуаціях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на підтвердження власних думок | |
IV. Високий | 10 | Учень (учениця) вільно володіє вивченим матеріалом, уміло використовує наукову термінологію, вміє опрацьовувати наукову інформацію: знаходити нові факти, явища, ідеї, самостійно використовувати їх відповідно до поставленої мети |
11 | Учень (учениця) на високому рівні опанував програмовий матеріал, самостійно, у межах чинної програми, оцінює різноманітні явища, факти, теорії, використовує здобуті знання і вміння в нестандартних ситуаціях, поглиблює набуті знання | |
12 | Учень (учениця) має системні знання, виявляє здібності до прийняття рішень, уміє аналізувати природні явища і робить відповідні висновки й узагальнення, уміє знаходити й аналізувати додаткову інформацію |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при розв'язуванні задач
Визначальним показником для оцінювання вміння розв'язувати задачі є їх складність, яка залежить від:
1) кількості правильних, послідовних, логічних кроків та операцій, здійснюваних учнем; такими кроками можна вважати вміння (здатність):
- усвідомити умову задачі;
- записати її у скороченому вигляді;
- зробити схему або малюнок (за потреби);
- виявити, яких даних не вистачає в умові задачі, та знайти їх у таблицях чи довідниках;
- виразити всі необхідні для розв'язку величини в одиницях СІ;
- скласти (у простих випадках - обрати) формулу для знаходження шуканої величини;
- виконати математичні дії й операції;
- здійснити обчислення числових значень невідомих величин;
- аналізувати і будувати графіки;
- користуватися методом розмінностей для перевірки правильності розв'язку задачі;
- оцінити одержаний результат та його реальність.
2) раціональності обраного способу розв'язування;
3) типу завдання (з одної або з різних тем (комбінованого), типового (за алгоритмом) або нестандартного).
Початковий рівень (1‑3 бали) | Учень (учениця) уміє розрізняти фізичні чи астрономічні величини, одиниці вимірювання з певної теми, розв'язувати задачі з допомогою вчителя лише на відтворення основних формул; здійснює найпростіші математичні дії |
Середній рівень (4‑6 балів) | Учень (учениця) розв'язує типові прості задачі (за зразком), виявляє здатність обґрунтувати деякі логічні кроки з допомогою вчителя |
Достатній рівень (7‑ 9 балів) | Учень (учениця) самостійно розв'язує типові задачі й виконує вправи з одної теми, обґрунтовуючи обраний спосіб розв'язку |
Високий рівень (10‑ 12 балів) | Учень (учениця) самостійно розв'язує комбіновані типові задачі стандартним або оригінальним способом, розв'язує нестандартні задачі |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при виконанні лабораторних і практичних робіт
При оцінюванні рівня володіння учнями практичними вміннями та навичками враховуються знання алгоритмів спостереження, етапів проведення дослідження (планування дослідів чи спостережень, збирання установки за схемою; проведення дослідження, знімання показників з приладів), оформлення результатів дослідження - складання таблиць, побудова графіків тощо; обчислювання похибок вимірювання (за потребою), обґрунтування висновків проведеного експерименту чи спостереження.Обов'язковим при оцінюванні є врахування дотримання учнями правил техніки безпеки під час виконання лабораторних робіт.
Початковий рівень (1‑3 бали) | Учень (учениця) називає прилади та їх призначення, демонструє вміння користуватися окремими з них, може скласти схему досліду лише з допомогою вчителя, виконує частину роботи без належного оформлення |
Середній рівень (4‑ 6 балів) | Учень (учениця) виконує роботу за зразком (інструкцією) або з допомогою вчителя, результат роботи учня дає можливість зробити правильні висновки або їх частину, під час виконання та оформлення роботи допущені помилки |
Достатній рівень (7‑ 9 балів) | Учень (учениця) самостійно монтує необхідне обладнання, виконує роботу в повному обсязі з дотриманням необхідної послідовності проведення дослідів та вимірювань. У звіті правильно й акуратно виконує записи, таблиці, схеми, графіки, розрахунки, самостійно робить висновок |
Високий рівень (10‑12 балів) | Учень (учениця) виконує всі вимоги, передбачені для достатнього рівня, визначає характеристики приладів і установок, здійснює грамотну обробку результатів, розраховує похибки (якщо потребує завдання), аналізує та обґрунтовує отримані висновки дослідження, тлумачить похибки проведеного експерименту чи спостереження. Більш високим рівнем вважається виконання роботи за самостійно складеним оригінальним планом або установкою, їх обґрунтування |
30 травня 2023 р.
Фініш!
Гра "Сторінками фізики"
18 травня 2023 р.
- 13.00 онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 40
16 травня 2023
- Виконати лабораторну роботу у робочому зошиті, використавши відео "Лабораторна робота № 7". В таблицю заносити дані про один дослід, обчислення теж робите для одного досліду. Творче завдання не виконувати. Здати 23.05.
- Повторити § 39
- Виконати сьогодні тест
- Перевірте, чи всі тести у вас здані. Завтра виставляю всі оцінки за тести.
02 травня 2023 р.
- 09.55 онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги)
- Повторити § 38
- Виконати завдання "Закони збереження. Розв'язування задач 1". (Письмові розв'язки у робочому зошиті)
20 квітня 2023 р.
- 11.30 онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги
- Опрацювати § 36 - 37; матеріал на дошці padlet
- Виконати тест 1 та тест 2
11 квітня 2023р.
06 квітня 2023 р
- Опрацювати розв'язки задач у § 28 -35.
- Розв'язати задачу 13 (с.259), впр.35 (6) в робочому зошиті. Вміти пояснити розв'язки.
04 квітня 2023 р.
- Повторити § 28 -35
- Опрацювати відео "Підготовка до контрольної роботи" . Задачі 7 і 8 записати у зошит, вміти пояснити розв'язок.
- Опрацювати відео "Рух тіла під дією декількох сил"
- Виконати тестові завдання "Рух і взаємодія"
16 березня 2023 р.
Рух тіла під дією декількох сил (вертикально, горизонтально).- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 35
- Розв'язати Впр.35(1)
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 35
- Розв'язати Впр.35(1)
14 березня 2023 р.
- 10 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 34
- Розв'язати задачу. (буде оцінюватись) З якою швидкістю треба кинути горизонтально камінь на висоті, що дорівнює в метрах кількості букв у вашому прізвищі, щоб він перелетів річку шириною, яка дорівнює в метрах кількості букв у вашому імені.
- Опрацювати матеріал.
02 березня 2023 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Повторити § 31,32.
- Опрацювати відео "Закони Ньютона. Розв'язування задач"
28 лютого 2023 р.
- 10 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 31,32.
- Виконати тест "І і ІІ закони Ньютона"
23 лютого 2023 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 30.
- Розв'язати задачу (оцінюється): Початкова швидкість руху тіла дорівнює кількості букв у вашому прізвищі, прискорення дорівнює кількості букв у вашому імені, початкова координата руху тіла дорівнює кількості букв у імені вашого батька.
14 лютого 2023 р.
- 10 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 29.
- Розв'язати вправа 29 (1-3)
09 лютого 2023 р.
- Повторити § 28.
- Розв'язати впр. 28 (5)
07 лютого 2023 р.
- Опрацювати § 28.
02 лютого 2023 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Повторити § 22 - 27, с.178 - 179.
31 січня 2023 р.
- 10 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 27, с.178 - 179.
- Виконати тестові завдання "Атомна енергетика"
26 січня 2023 р.
- Виконати тест "Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання"
- Опрацювати § 26
- Опрацювати презентацію "Як виробляється електроенергія на АЕС"
- Розв'язати впр.26 2)
24 січня 2023 р.
- Опрацювати § 25
- Опрацювати презентацію "Біологічна дія радіоактивного випромінювання"
- Розв'язати впр.25 2)
29 грудня 2022 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 24
- Виконати завдання "Сучасна модель атома. Радіоактивність. Ізотопи"
27 грудня 2022р.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 22, 23.
- Розв'язати впр.22 (3), 23 (6)
22 грудня 2022р.
20 грудня 2022 р.
- Опрацювати § 21
- Відео на допомогу "Історія виникнення мобільного зв'язку та як він працює"
- Корисне відео "Як ваш телефон змінює вас"
15грудня 2022 р.
- Опрацювати § 20
- Відео на допомогу "Шкала електромагнітних хвиль"
- Виконати тест "Електромагнітні хвилі"
13 грудня 2022 р.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати § 19.
- Розв'язати впр.19 (3)
08 грудня 2022 р.
- Опрацювати § 17 - 18
- Розв'язати впр.17 (8)
- Виконати експериментальні завдання с.123
06 грудня 2022 р.
01грудня 2022 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Опрацювати відео "Прямолінійне поширення світла", "Відбивання світла" (перша задача), "Побудова зображень у лінзі"
29 листопада 2022 р.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- 12 год Контрольна робота.
24 листопада 2022 р.
22 листопада 2022 р.
- Підготувати звіт про роботу над проектом "Око і зір"
- Опрацювати с.104 -105.
- Підготувати експериментальне завдання № 2 (с. 110)
17 листопада 2022 р.
- 13 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги)
- Опрацювати § 16
- Розв'язати впр.16 (1).
- Відео "Як функціонує зір"
- Урок на ВШО
- Виконати тест "Око як оптична система"
15 листопада 2022 р.
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh (при відсутності повітряної тривоги і при наявності світла)
- Відео на допомогу "Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи. Приклади розв'язування задач"
- Розв'язати впр.14 (5)
- Підготувати повідомлення про оптичні прилади.
10 листопада 2022 р.
- Виконати тест "Лінзи"
- Повторити § 14, 15.
- Розв'язати впр.15 (6)
08 листопада 2022 р.
- Опрацювати § 14, 15.
- Розв'язати впр. 15 (1)
- Відео на допомогу "Лінзи. Побудова зображень у лінзах"
03 листопада 2022 р.
- Опрацювати § 13.
- Дисперсія світла. Дослід
- Розв'язати впр.13 (5).
- Виконати експериментальне завдання (с.88)
- Відео на допомогу "Дисперсія світла. Спектр", "Дисперсія світла"
- Опрацювати § 13.
- Дисперсія світла. Дослід
- Розв'язати впр.13 (5).
- Виконати експериментальне завдання (с.88)
- Відео на допомогу "Дисперсія світла. Спектр", "Дисперсія світла"
01 листопада 2022 р.
- Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла (оцінка 1- 7 балів)
- Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла (оцінка 7 - 12 балів)
27 жовтня 2022 р.
Розв'язування задач.
- Повторити § 11, 12.
- Розв'язати впр.12 (3)
- Відео на допомогу "Розв'язування задач. Закони заломлення"
- Повторити § 11, 12.
- Розв'язати впр.12 (3)
- Відео на допомогу "Розв'язування задач. Закони заломлення"
20 жовтня 2022 р.
Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало.
- Опрацювати § 11.
- Розв'язати впр.11 (1, 3)
- Відео на допомогу "Відбиття світла"
- Виконати тест "Світлові явища 1"
- Опрацювати § 11.
- Розв'язати впр.11 (1, 3)
- Відео на допомогу "Відбиття світла"
- Виконати тест "Світлові явища 1"
18 жовтня 2022 р.
- Опрацювати § 10.
- Розв'язати впр.10 (1, 2)
- Цікаве відео "Чи існує тінь від полум'я свічки?"
- Опрацювати § 10.
- Розв'язати впр.10 (1, 2)
- Цікаве відео "Чи існує тінь від полум'я свічки?"
13 жовтня 2022 р.
Світлові явища. Швидкість поширення світла
- Опрацювати § 9.
- Розв'язати впр.9 (3, 5)
- Відео на допомогу "Світлові явища"
- Опрацювати § 9.
- Розв'язати впр.9 (3, 5)
- Відео на допомогу "Світлові явища"
22 вересня 2022 р.
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм.
- Опрацювати § 8.
- Розв'язати впр.8 (3)
- Відео на допомогу "Досліди Фарадея"
- Опрацювати § 8.
- Розв'язати впр.8 (3)
- Відео на допомогу "Досліди Фарадея"
13 вересня 2022 р.
Дія магнітного поля на провідник з струмом. Сила Ампера. Розв'язування задач. (2)
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати відео "Сила Ампера"
- Опрацювати § 4.
- Виконати впр.4 (1)
- 11 год. онлайн-урок за посиланням https://meet.google.com/ipm-ipqj-rrh
- Опрацювати відео "Сила Ампера"
- Опрацювати § 4.
- Виконати впр.4 (1)
08 вересня 2022 р.
Електромагніти. Магнітна левітація.
- Опрацюйте § 6.
- Перегляньте відео "Магнітна левітація", "Потяг на магнітній подушці"
06 вересня 2022 р.
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. Дослід Ерстеда. Магнітне поле провідника зі струмом. (2)
- Опрацювати § 1 (п.2), 3, 5.
- Переглянути відео "Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле", "Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера"
- Вивчити та вміти використовувати правило правої руки (правило свердлика) (с. 16)
- Виконати вправу № 3 (2) в робочому зошиті з фізики.
Адреса не дійсна
ВідповістиВидалитиНа мою думку найбільше шкодить забруднення повітря
ВідповістиВидалити